الموضوعات الاكثر مشاهدة

الجمعة، 15 فبراير 2013

ههو صحيح صحيح صحيح ::: مجدى DD.DY



هو صحيح صحيح صحيح
مجدى DD.DY

هو صحيح صحيح صحيح
ماليشيات للاخوان؟
معرفش انا
والقتل قالوا قالوا حلال مش حرام
والكرسى الكرسى لرئيسى انا

رحت هناك رحت التحرير
لاقيت زحمة وناس كتير
محسبش يوم هيكونوا كتبببببببر
دى ناس بتهتف بالرحيل
وتقول رأسنا دمه تقيل
ازاى يا ترى
اهو دة اللى جرى
وانا وانا وانا معرفشى
معرفشى انـــــــــــــــــــــا

جانى القلق
معرفش منين
قلت اروح اصحى النيمين
رحت لاقيتهم كمان صحييييييين
وقمنا بثورة للصبااااااااااح
فيها ملتوف وزعيق وصيااااااح
صياح صياح صياح
وازاى ياترى اهو ده اللى جرى
وانا وانا ونا معرفشى
معرفشى انا

جلنا ناس معاها خراطيش
وفينا ضربو طخ طوخ طيخ
وقعت بنا كتير اصاباااااات
واللى وقع منا منا ومات ,, وماااااات
ازاى يا ترى اهو دة اللى جرى
وانا ونا وانا ونا معرفشى
معرفشى انا

اتارى الاخوان معاهم خراطيش
وف السر فينا نزلم تلطيش
لو قلنا يا مرشد انت جبااااااان
او قلنا يا مرسى والنبى حرااااااام حرااااااام
قتلونا كده ولا دية لنا
وازاى يا ترى اهو ده اللى جرى
وانا وانا وانا
وانا معرفشى
معرفشى انا
مجدى DD.DY
مع الاعتذار لام كلثوم

15 فبراير 2013

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق