الموضوعات الاكثر مشاهدة

الأحد، 9 فبراير 2014

مرسى شك فى نفسه انه خبلانه ::: مجدى dd.dy








مرسى شك فى نفسه انه خبلانه


وهذا يظهر خلال حديثة مع العوا
اقرأوا الحديث الذى دار بين مرسى والعوا وسوف اشير الى النقطة التى تثبت انه شك فى نفسه وهذا بداية دخول مرسى مرحلة المناخوليا وقريباً سيردد
انا مش مجنون ,,, انا مش مجنون

مجدى

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

تطرق الرئيس المعزول محمد مرسي، خلال حديثه مع محاميه الدكتور محمد سليم العوا، داخل إحدى غرف أكاديمة الشرطة، حيث محاكمة مرسي، إلى الحديث عن حالته الصحية، وأكد للعوا في التسجيلات التي انفردت "الوطن" بنشرها، إنه بحالة صحية جيدة جيدًا.

وجاء نص الحوار كالآتي:

■ «
مرسي»: يعني دلوقتي فيه محاكم انعقدت، وأنا مطلوب في جلسة مرحتش فيها، وأنتم متعرفوش، فيه محكمة انعقدت في برج العرب اللي قلت فيها عدم اختصاص، كان ممكن تقول غير كده وأنا مرحتش، فيه حد تاني برضه من العامرية مبلغني يوم إيه الساعة كام؟.

- «
العوا»: عشان أنت منطقة إقامتك السجن.

■ «
مرسي»: آه أيوه، ما ده محلّي المختار، خلاص ده سكني.

- «
العوا»: (يضحك).

■ «
مرسي»: فلازم المحامين يبقوا في الصورة، دا مع النائب العام؟ أو مع مين؟

- «
العوا»: لأ هنشوفها الأول، هنشوفها الأول مع المحامين، وبعدين..

■ «
مرسي»: لأ أنا أحب أشوفكم النهارده تاني.

- «
العوا»: طيب حاضر إحنا هنطلب من الرئيس (رئيس المحكمة) كده إن شاء الله.

■ «
مرسي»: آه أحب أشوف، أولا ملحقناش أنا وأنت، عندي كلام تاني مرة أخرى، هنعمل فيها إيه، ماشي؟ جزاك الله خيراً.

- «
العوا»: مبسوط إني أنا شفتك، ولو دقائق، إن شاء الله ربنا يثبتك وينجيك.

■ «
مرسي»: أنا في أحسن حالاتي.

- «
العوا»: الحمد لله.

■ «
مرسي»: ومعنويا

- «
العوا»: الحمد لله

■ «
مرسي»: صحيح بكلمك جد، وعقليا (يضحك)..

- «
العوا»: (يضحك) الحمد لله، محدش خايف من عقليا دي يا دكتور محمد.

■ «
مرسي»: يعني مركّز قوي يعني، واخد بالك، يعني الحمد الله.

- «
العوا»: إن شاء الله يطمنا عليك.

■ «
مرسي»: والناس اللي في السجون كويسين، قصدي مفيش كلام، مفيش حد.

- «
العوا»: الحمد لله ربنا يكرم إن شاء الله، نلتقي على خير بإذن الله.

■ «
مرسي»: ربنا يكرمك، جزاك الله خيرا، شكرا لك.

- «
العوا»: أشكرك، السلام عليكم.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

لاحظ هذه العبارات التى قالها مرسى

■ «
مرسي»: أنا في أحسن حالاتي.

- «
العوا»: الحمد لله.

■ «
مرسي»: ومعنويا

- «
العوا»: الحمد لله

■ «
مرسي»: صحيح بكلمك جد، وعقليا (يضحك)..

- «
العوا»: (يضحك) الحمد لله، محدش خايف من عقليا دي يا دكتور محمد.

ههههههههههههه

مرسى يضحك عندما قال : صحيح بكلمك جد، وعقليا
انها عبارات تعبر عن توتر واختلال ما يحاول ان ينكره , انه يعلم انه يعانى من عدم الاتزان او التركيز
هى حالة من الدفاع عن النفس الا ارادى
والحالة دى تشبهنى بالسكران  طينه لما يحاول ان يبدوا انه منتبه وواعى لكل ما يدور حوله
والكل عارف انه فى التواهان
وقريباً ستعلن المحكمة
مرسى اتجنن يا اخوان


مجدى dd.dy
9
 فبراير 2014
-
-

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق