الموضوعات الاكثر مشاهدة

الثلاثاء، 1 يناير 2013

مين الكافر انا ولا انتا ؟ ::: مجدى dd.dy







مين الكافر انا ولا انتا ؟

مجدى dd.dy


انت يالى بتحرق بيتى ,,, مين الكافر انا ولا انتا ؟
انت يالى بتسرق حقى  ,,, مين الكافر انا ولا انتا ؟
انت يالى بتزعل منى ,,, لما ابنى انا فى  كنيسنى
عايز اعرف ,,, انا دلوقتى ,,,, مين الكافر انا ولا انتا ؟

انت يالى جاى م الصحرة  ,,,جاى تأذينى وتنهب خيرى
انت يالى ناسى اصلك ,,, اصلك بدوى بتعكر نيلى
عايز اعرف ,,, انا دلوقتى ,,,, مين الكافر انا ولا انتا ؟


انت حرامى جيت تسرقنى ,, وكمان جاى اتكفرنى ؟
ملكش حضارة ولا عمارة ,,, جتنى بخيلك عشان تحكمنى
يالى جاى تسرق قوتى وتسرق ارضى وتقولى دى هيه بتاعتى
وكمان مشعجبك ليه انا وضعى ؟ ,,, وتقولى امشى من عندى ؟
عايز اعرف ,,, انا دلوقتى ,,,, مين الكافر انا ولا انتا ؟


احنا صحاب الارض دهيه ,,, احنا اللى علمنا الدنيا
قبل الزمن  بزمان وزمان  ,,,  قبل ما تيجوا للارض دهية
فوقوا واصحوا انتوا ضيوفنا ,,, لومش فاهم اقروا تارخنا
عايز اعرف ,,, انا دلوقتى ,,,, مين الكافر انا ولا انتا ؟


انا مش عايزك تخرج برة ,,, بس نعشها حلوة ومرة
لوكان دينك يفرق بنا ,,, انا راح اقولك اخرج برة 

وانا مش عايز اقولك برة ,, لان دينى يحب الغير
بس اطالبك تعرف مرة ,, ان مصر بلد الخير
بلد الطيبة بلد الخضرة ,, بلد ملهاش ف الدنيا نظير
لو تحب نعيش مع بعض ,,, بينا نبنى المسجد والدير
وانا مش هقولك  اخرج برة ,,, بس نعشها حلوة ومرة


مجدى dd.dy





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق