الموضوعات الاكثر مشاهدة

الأربعاء، 27 أبريل، 2016

جاء دور المخابرات للعب فى السياسة ::: مجدى dd.dy










جاء دور المخابرات للعب فى السياسة

مجدى  dd.dy

كده العمليه هتحلو وهنتفرج على على صراع مخابرتى عالى الجودة 
امريكا هتطلع ورق يدين السعودية تتهمها بانها متورطة باحداث 11 سبتمبر
وطبعا كل مخابرات العالم عندها معلومات لم تفرج عنها تخص 11 سبتمبر 
ومنهم مصر وبحكم العلاقة الوثيقة بين مصر والسعودية 
لن تتردد مصر بأخراج اوراقها التى قد تدين الولايات المتحدة 
وثبت تورطها فى الاحداث 
ولا ننسى ان روسيا قد تجازف بالدخول فى المعمعة نكاية فى امريكا 
الموضوع اظن انه اكبر مما نتخيل 
ولا ننسى ما قاله الرئيس مبارك انه ابلغ الادارة الامريكية ان
هناك عملية ارهابية يعد لها تنظيم القاعدة فى امريكا 
وبعد ما تمت العملية وعاتبهم مبارك ردوا عليه 
بان المعلومات التى قدمها مبارك كانت شفاهية ولم تكن رسمية باوراق 

هل يوجد شك فى تورط امريكا نفسها بالتغاضى عن اى معلومات تجهض 
احداث سبتمبر ؟؟؟

مش بقولكم اللعبة هتحلوا



مجدى dd.dy
27
ابريل 2016
-
-

الجزيرة القطرية مازالت تعمل ضد النظام فى مصر ::: مجدى dd.dy





الجزيرة القطرية مازالت تعمل ضد النظام فى مصر

مجدى dd.dy

قناة الجزيرة فرحانة بالشوية اللى نزلوا فى منطقة الدقى والجيزة 
آه صحيح شباب نضيف وكلهم ماسكين اعلام مصر 
وبيقولوا يسقط النظام 

شوية شباب غبى لا يعرف ما يحدث 
بيحركهم بعض المغرضين الذين يستغلون اى حدث لتهييج الشباب 

والجزيرة اعتبرت ما حدث هو نجاح الثورة اللى تبع الاخوان 
برغم ان تجمعهم لم يستمر 
وهرب بقيتهم مثل الجرزان 
وهذا يدل ان الشعب المصرى مل من تهور الشباب وغباء الشباب 
و مل الربيع الدامى اللى شغال لغاية الان فى بلاد بجوارنا 
وتحولت هذه البلاد بسبب هذا الربيع الى ارض محروقة

مش فاهم هم شبابنا واعلامنا مصممين ان يحولوا مصر زى ليبيا وسوريا 
نفسى افهم بيفكروا ازاى وهم عايزين ايه ؟

يعنى اية ترديد شعارات 25 يناير 
ما هى دى شعارات ليبيا وسوريا 

ليبيا حققتها كلها وخربت تماماً
وسوريا حققت جزء كبير منها 
ومصر لم تحقق منها شئ 

والــ مسميين نفسهم ثوريين مصممين انهم يكملوا الثورة فى مصر
لنصل لحالة حرق البلد حتى يستريحوا 

حتى لو تحققت كل شعاراتهم
 {(عيش حرية وعدالة اجتماعية)}
شعارات فارغة من شباب تافه
لا يريد ان يعمل لتوفير العيش 
و الحرية هى تخريب وثورة وتدمير 
والعدالة الاجتماعية معناها مفيش حد فى البلد يكون احسن منهم ,
واصحاب الاعمال والمال لازم يفتقروا ويشحتوا 
والسياحة حرام 
والفن حرام 
والعيشة حرام


مجدى  dd.dy
25
ابريل 2016
-
-

الاثنين، 25 أبريل، 2016

هل تعرفون لمادا يرحب المصريين بقيام الحرب العالمية والتى تدق طبولها هذه الايام ؟؟؟ ::: مجدى dd.dy








هل تعرفون لمادا يرحب المصريين بقيام الحرب العالمية والتى تدق طبولها هذه الايام ؟؟؟
مجدى dd.dy

اقول لكم السبب 
الطالب الفاشل البليد دائما يتمنى ان مدرسته تنهار او ان تقوم بها حريقة تحرق دوسيهاتهم وامتحاناتهم ,او يتمنى لنفسة الموت ويخلص من الدنيا .
والمصريين فى هده الايام يعيشون حالة من الفلس والخمول والبلادة والامتحانات قربت والبيت ما بيبطلش طلبات
وعدم الاستقرار يجعلهم يتمنون ليس الحرب فقط بل يتمنون ان تقوم القبامة للخلاص من هده الحياة الصعبة 
لانهم لو كانوا فى رخاء ووبحبوحة لوجتهم انزعجوا من سيرة الحرب
بالنسبة لهم الدنيا خربانة خربانة لا تفرق معهم .
عليا وعلى اعدائى كما يقول المثل 
صح الكلام ؟؟؟؟؟؟


مجدى dd.dy

كلاكت ثانى مرة سلمان يطنش اوباما ::: مجدى dd.dy




كلاكت ثانى مرة سلمان يطنش اوباما
مجدى dd.dy

الملك سلمان يصفع اوباما على الارض السعودية ويتجاهلة فى الاستقبال فى المطار لثانى مرة
اول مرة بتاريخ Jan 27, 2015 حين حضر اوباما للسعودية فى لتقديم التعازي في وفاة الملك عبدالله بن عبدالعزيز.

  اعتذار خادم الحرمين الشريفين الملك سلمان بن عبدالعزيز إلى الرئيس الأمريكي باراك أوباما في ساحة مطار الملك خالد الدولي بعد استقباله الرسمي؛ وذلك لأداء صلاة العصر، أنظار الملايين عبر شاشات التلفزة. ,,,
وقف اوباما هو وزوجته ملطوعين فى الشمس السعودية هتشفوه فى الفيديو
وتانى مرة الأربعاء 20 أفريل 2016 أن أوباما كان قد وصل إلى السعودية اليوم في حدود الساعة الحادية عشر صباحا، لحضور قمة رؤساء دول مجلس التعاون الخليجي 
في استقبال الرئيس الأميركي بمطار الملك خالد الدولي الأمير فيصل بن بندر بن عبد العزيز أمير منطقة الرياض، ووزير الخارجية السعودي عادل بن أحمد الجبير، ومدير شرطة منطقة الرياض اللواء سعود بن عبد العزيز الهلال.
يعنى الملك مستقبلهوش والزيارة لم تذاع على الهواء بل بعض اللقطات فقط 
اصل الحكاية فيها ان ,
 فيها ايران
وفيها 11 سبتمبر
وفيها اليمن
شاهد الفيديو هنا 
 https://www.facebook.com/magmwr.mind/videos/1002233346537377/

مجدى dd.dy
22
ابريل 2016 
-

طوافان الخير سيغرق مصر ::: مجدى dd.dy







طوافان  الخير سيغرق مصر 

مجدى dd.dy

قلت وبقول وهقول 
ابواب وطاقات الخير هتتفتح على مصاريعها
لتغرق مصر بالخير والرخاء 
بشرط ان نتقى الله فى مصرنا 

مجدى dd.dy
22 ابريل 2016
-
-

زيارة كيرى لمصر كانت زيارة غصب عنه ومش هايجى تانى ::: مجدى dd.dy






زيارة كيرى لمصر كانت زيارة غصب عنه ومش هايجى تانى

 مجدى dd.dy

اوباما ضغط عليه وقاله يا بليا روح للسيسى 
شوف رده فى موضوع الغبى نتنياهو والجولان 
برغم ان كيرى اطرد من مصر شر طردة ايام افتتاح القناة الجديدة 
ومن يوميها وهو خايف يعتب ارض مصر 
ولما جه السيسى عطاة الوش الخشن 
ولغى المؤتمر الصحفى اللى كان كيرى هيعمله 
وطلع من برة لبرة على المطار ومن غير فطور ولا كباية شاى
دى الادارة الامريكية اتهزئت يا جدعان 
كيرى اتهزء فى مصر واوباما اتهزق فى السعودية 
ربنا يكتر من تهزئهم


مجدى dd.dy
22 ابريل 2016
-
-

الفالوجا بيت الدواعش والارهاب ::: مجدى dd.dy




الفالوجا بيت الدواعش والارهاب  

مجدى dd.dy 

سنة 2003 بعد غزو امريكا للعراق مجموعة من البشر كانت تقاوم الامريكان وكانوا يسكنون منطقة الفالوجا بالعراق وقامت القوات الامريكية بعملية تطهير الفالوجة من هؤلاء المقاومين ... واستقرت الامور ,,, لكن تكاثر هؤلاء مرة اخرى بعد 13 سنه وفى نفس المنطقة ( الفالوجا ) تقوم امريكا بمحاولة تطهير الفالوجا مرة اخرى منهم
انهم الدواعش
بدئوا من الفالوجا تحت قيادة احد رجال حزب البعث العراقى لمهاجمة  الشيعة والامريكان فى الفالوجا
وتبنتهم امريكا خلال  الـــ 13 سنة اللى فاتت
ان الفالوجا هى محل ميلاد الدواعش ومنها انتشروا وتوغلوا وتسربوا الى كل مكان 
انهم نتاج الغزو الامريكى للعراق وافغانستان اى ان امريكا هى اس الخراب فى العالم , ومازال مسلسل الخراب مستمر على يد الامريكان فى كل مكان


مجدى dd.dy
23
ابريل 2016
-
-