الموضوعات الاكثر مشاهدة

الثلاثاء، 8 أبريل 2014

اول خطاب للرئيس مرتضى منصور للشعب المصرى بعد فوزة بالرئاسة ::: مجدى dd.dy











اول خطاب للرئيس مرتضى منصور للشعب المصرى بعد فوزة بالرئاسة

قال فيه

 
صباح الفل يا شعب مصر ,,,, ايه محدش بيرد ليه ,,,؟! صباح الفل يا شعب ,, هو انتوا لسة مافطرتوش ,,, ابعت اجيبلكم فطار ؟
دة اول خطاب ليه وانا ريس , عايزكم تركزو آه تركزو معايا بالجامد ,, واللى مش هيركز احسنله يقوم يمشى ,, انا صريح ودغرى
بصوا . البلد مشاكلها كتير وعايز شغل مش نوم واللى مش هيشتغل بضمير هطلع ديك امه ,,,, واللى هيلعب بديلة معنديش غير الجذمة هديلوا على دماغه ,,,
ومن اولها مش عايز حد يعترض اى واحد يعترض عند امه , وعليا الطلاق هنضف البلد دى من الوساخة اللى ملياها .

ودلوقتى هعلن عن اول قرارت اخذتها هو قفل الفيس بوك وبالمرة هقفل اللى بيسموه تاويتر  ,واللى يعترض هنفخه ,, آه انا مش ديكور انا الريس هنا وعايز حد يعترض ويشوف هعمل ايه .
والقرار التانى : همنع الخمور عشان انا راجل مؤمن وهربى دقنى عشان تصدقونى
والقرار التالت خلال الاسبوع ده هضرب ام اثيوبيا ,,, محدش يقدر يعطش مصر وانا موجود ,, آه انا رئيس مصر

 

وخلى بالكم انا عندى سى دى لكل واحد منكم ,فاهمين ؟ !, مابقاش انا مرتضى لو مخلتكمش تكلموا نفسكم .. آه انا هنا الريس مش طرطور .
انا رئيس مصر ,,

)    شوية شباب هتفوا يا منصور يا منصور لم هدومك امشى وغور )

 

واتقلبت الدنيا وهجمو على الريس مرتضى عايزين يضربوه ,, وطارت فردة جذمة وجات فى وشه ,, وعلا صوته وقال لهم وحياة امكم لا اوريكم يا ولاد الكااااااااالب .
ونزل من على المنبر يجرى زى الفار

مجدى dd.dy
8
ابريل 2014
-
-
-


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق